1., Milyen gyorsan kapom meg a csomagomat?

Postán utánvéttel: kért rendelésed esetén hétköznap délután 13:00-ig leadott megrendelésed másnap reggel feladásra kerül.A szállítás ebben az esetben 2 munkanap.  Délután 13:00 óra után leadott megrendelésed csak másnap kerül feladásra. A szállítás ebben az esetben 3 munkanap.  

MPL futárszolgálattal házhoz átutalással : Ha  hétköznap 13:00 óráig véglegesíted és átutalással kiegyenlíted megrendelésed ellenértékét, a rendelésed másnap reggel elindítjuk. A szállítás ebben az esetben 3 munkanap.

GLS BusinessParcel futárszolgálattal házhoz átutalással : Ha  hétköznap 13:00 óráig véglegesíted és átutalással kiegyenlíted megrendelésed ellenértékét, a rendelésed a rendelés leadásának napján feldolgozzuk és másnap reggel elindítjuk. A szállítás 2 munkanap. 

FOXPOST csomagautomata és házhoz, átutalással:  Ha  hétköznap 13:00 óráig véglegesíted és átutalással kiegyenlíted megrendelésed ellenértékét, a megrendelésed 7 munkanapon belül a csomagautomatába kerül. Kérjük csak akkor válaszd ezt a szállítási módot ha nem sürgős a rendelésed! Nem áll módunkban a rendelést lemondani és az át nem vett csomag vételárát visszafizetni, ha ezt a rendelés leadásával nem vetted figyelembe.

MPL Csomagautomata: Ha  hétköznap 13:00 óráig véglegesíted és átutalással kiegyenlíted megrendelésed ellenértékét, a megrendelésed 2 munkanapon belül a csomagautomatába kerül. 

MPL Posta Pont szállítás: Ha  hétköznap 13:00 óráig véglegesíted és átutalással kiegyenlíted megrendelésed ellenértékét, a megrendelésed 2 munkanapon belül a csomagautomatába kerül. 

Személyes átvétel esetén: Abban az esetben ha  hétköznap 13:00 óráig véglegesíted és átutalással kiegyenlíted megrendelésed ellenértékét, a rendelésed a rendelés feladásának napján délután 17:00 után személyesen átvehető Ópályiban. Ha az átutalásod a rendelés feladásának napján 13:00-ig nem érkezik meg abban az esetben a megrendelésed csak másnap tudod személyesen átvenni a csomagot.

2., Mikor ingyenes a szállítás?

– Átvállaljuk belföldre a szállítási költséged, amennyiben megrendelésed nettó értéke eléri vagy meghaladja a 20 000 Forintot.  

3., Ha ingyenes kiszállítással választottam csomagot akkor a többi termék szállításáért  fizetnem kell?

Ha olyan terméket vagy termékcsomagot látsz ahol látod az ingyenes kiszállítás jelölést, természetes a többi  nem ingyenes termék szállítás is ingyenes lesz, Díjtalanul szállítjuk ki neked a teljes csomagot.

4., Mikor kezdenek a termékek “hatni”?

Ha most kezded el használ a Dorka vegyszermentes kecsketejes termékeit ill. most fogsz vegyszermentes kozmetikumokra váltani a változás látható lesz, de várnod kell míg a bőrödben a sok év alatt felhalmozódott szintetikus anyag kitisztul a szervezetedből és fokozatosan átáll a vegyszermentes kozmetikumokra.

A kecsketejes szappanok egyik jellemzője ami nem mindenkinél fordul elő, de előfordulhat, hogy egy-kettő napig fokozottabban hámlik a bőröd. Ennek nagyon egyszerű oka van.  A kecsketejben lévő Apha-hydroxy savak a bőröd felszínén már elhalt de az elhalt kötésektől összeragadt hámréteget finoman bontják le és gyorsabban tisztul meg a bőröd. Ez lehet a pikkelyes hámlás oka az első két napban. Utána megszűnik.

Vásárlóink változóan érzékelik a változást bőrükön. Az átállás függ a bőröd minőségétől, korától, típusától. Már akár 1-2 nap után is érezhető változás de hosszan tartó változás 2-3 hónap után észlelhető. Gondolj bele a szervezetednek az évek során felhalmozódott káros anyagoktól nem könnyű megszabadulni.

5., Mennyibe kerül a csomagom kiszállítása?

Szállítási költség: 2021.04.01-től visszavonásig érvényes, belföldi csomagfeladás esetén:

Fizetési mód:

Előre Átutalás vagy Barion

1., FOXPOST Csomagautomata: 

             bruttó 0-20000 Ft kosárértékig:                  862 Ft

             20001  Ft kosárérték felett :                          0 Ft.

2., Személyes átvétel: Ópályiban

3., MPL Csomagautomata:

            bruttó 0-20000 Ft kosárértékig:                  995 Ft,

            20001  Ft kosárérték felett :                          0 Ft.

4., MPL Posta Pont és PostaPont partner (MOL, COOP) szállítás:

            bruttó 0-20000 Ft kosárértékig:                 1184 Ft,

            20001  Ft kosárérték felett                          0 Ft.

5., MPL futárszolgálat:

           bruttó 0-20000 Ft kosárértékig:                  1411 Ft,

           20001  Ft kosárérték felett:                         0 Ft.

6.,  GLS  futárszolgálat:

           bruttó 0-20000 Ft kosárértékig:                  2183Ft,

           20001  Ft kosárérték felett:                         0 Ft.


Fizetési mód:

Utánvétel:

1., MPL futárszolgálattal házhoz :

           bruttó 0-20000 Ft kosárértékig:                  2190 Ft,

           20001 Ft kosárérték felett :                         0 Ft

6., Külföldön lakom akkor is tudok rendelni?

Természetesen meg tudsz rendelni külföldi szállítási címmel is csomagot.

Mit kell tenned. Csak válaszd ki és rendeld meg a csomagod majd válaszd ki a személyes átvételt a szállítási módnál.

megjegyzés rovatba a pontos szállítási címed írd meg és mi felvesszük veled a kapcsolatot miután kiválasztottuk a legkedvezőbb szállítási lehetőséget.

7., Mit jelent a 100% pénz visszafizetési garancia?

Hiszek termékeimben éppen ezért garanciát vállalok értük. Szeretném jelezni, hogy az EU szabályozási rendszere értelmében a kozmetikai termékek esetében a vásárló nem élhet ellállási jogával  DE A 100 % garancia minden termékemre, melyet gyártok vonatkozik. Hiszem és vallom, hogy termékeink kiválóak, viszont azt is tudom, hogy mindegyikünk más és más. Abban az esetben ha mégsem voltál elégedett a kiválasztott termékkel legyen bármi oka is, és nem szeretnéd megtartani , küldd vissza hozzánk és a teljes vételárat megtérítjük neked.

Hogyan érvényes a 100% garancia?

Ha nem vagy elégedett a Dorka Szappan webruházból vásárolt kézi készítésű szappanokkal, kencékkel, fürdőgolyókal a vásárlást követően 3 napon belül küldd vissza a fel nem használt termék maradványát ami legalább a termék 80% -a és mi megtértjük a teljes vételárat.

Fontos feltétel! 

A vásárlástól számított 3 napon belül jelezd nekünk emailben: info@dorkaszappan.hu olalon, hogy érvényesíted a 100%-os garanciát és küldd vissza részünkre a fel nem használt termék 80 % -át.

Fontos információ!

A garancia csak az általam gyártott termék árára vonatkozik a posta költségre nem. Továbbá a viszont eladóinktól vásárolt termékek esetén a garancia nem érvényes. A 100% garanciát csak közvetlenül webáruházunktól vásárolt termékek esetén tudjuk garantálni.

adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-100487/2016.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. 
 

  1. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát

  1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  3. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. szappanok, testápolók, egyéb kozmetikai, szépségápolási cikkek esetén!)